2010. június 12., szombat




Szemembe nézel, szívembe látsz, ha szerelmet kérsz, ott mindig találsz.
Ha mindenki elhagy és senki sem szeret, ne félj, én mindig itt leszek veled.




Te vagy az egyetlen a földön, akiért mindent megteszek
veled életemet töltöm, nemcsak a múló perceket.

Nem ígérek kincset, csillagot, csak egy hű szívet adhatok.
Érzem másé nem lehetsz, én is csak a tied, ha örökké szeretsz.

Nem tudjuk még, de mégis jó nagyon, itt vagy velem, s kezedet foghatom,
Ezer veszély, szakadék széle vár, le fogjuk győzni, hiszen ketten vagyunk már.
Geothe




Hegedűs László: Álmomban...

Álmomban hozzád járok,
kopogok, mint régen,
s várok.
Ajtót nyitsz, kilesel a résen,
mielőtt beengedsz.
Cipőm letettem, így kisebb lettem.
Jó is, mert kicsi vagy.
Megölelsz - glória van felettem.
Kicsiny meleg kezed
tartom kezemben,
megcsókolom, aztán köszöntelek.
De jó veled!
Mosolyogsz. Kezed arcomhoz ér.
Mesélj! - kéred.
De bennem csak egy ének,
egy dal zeng a szívben, nem enged.
Szerelem lobog lelkemben:
szeretlek, szeretlek.
És boldogan nézlek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

EZEN A NAPON

.

.
.









88




.

.
.