2010. február 13., szombat





(Szerelmes idézetek)


Szeretet
Boldog vagyok, mert velem vagy.
Örül a szívem, mert enyém vagy.
Óvlak téged, mert kellesz nekem.
Melletted leszek, míg létezem.

Vigyázok rád, mert szeretlek.
Vigyázok rád, míg engeded.
Boldog vagyok, ezt köszönöm.
S szívedet én megőrzöm.
Hamza Anikó Julianna
(2010. május 22.)


                               

Szerelmesek napja
Szép a virág mely most nyílik,
Mint a mi szerelmünk, mely bimbózik.
Érzed a szívedben, amit én érzek?
Valentin-napra ezt küldöm néked.

Érzed a szerelmet, mely köztünk van?
Érzed a szeretetet, mely átölel?
Érzed, hogy hiányzol? Napról napra!
E pár sort küldöm Valentin-napra.
Hamza Anikó Julianna


A szív vallomása
Valentin nap alkalmából kívánok sok szépet,
elfeledni nem tudlak amíg csak élek.
Te vagy szememben a fény ami minden nap rám csillan,
ettől szebbről még álmodni sem tudtam.

Szeretnélek boldoggá tenni,
ha kell a világ végére elmenni.
Megmászni minden hegyet, átúszni a tengert,
csak hogy életed boldoggá tegyem.

Mosolyod olyan mint egy álom,
ami mindenkinek csak egyszer adatik meg ezen a világon.
Szívem minden része csak egyet suttog,
hogy te vagy én drága angyalom.

Te vagy ki leszállt a földre,
hogy boldoggá tegyed az életem.
Ez a boldogság számomra teljes,
te vagy az életem kedves.

Egy szóval: SZERETLEK!
Amíg élek el nem feledlek.
Ez a szív csak érted dobog,
és szerelmem tüze örökre lobog.
Érted ha kell meghalok,
csak ne okozzak neked bánatot.

Az én szívem csak érted dobban,
ettől szebbet írni nem tudtam.
Nem vagyok költő ki rímeket farag,
de amit itt írtam az a szívemből fakad.
Fekete Dávid




Miért szeretlek? és miért pont Téged?
Nem titok, felelni mégsem tudok.
Kérdezem: Miért jön őszre tél,
Miért puha bársony léptű az éj,
Miért száz színű zöld a nyári rét?
A sápadt fényű hold miért titokzatos,
Miért kékes fényűek a csillagok,
Miért torokszorító szépségű a szivárvány?
Miért kívánod, bár többet láthatnád?
Nincs válaszod, ez mind természetes?
Lásd ilyen természetes, hogy szeretlek,
hisz Te vagy nekem az ősz, tél, az éj, a rét,
a hold, a csillag, a fény az árny: az élet.
(LadyJ)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

EZEN A NAPON

.

.
.









88




.

.
.