2009. december 18., péntek

00000426.gif

Papp Für János: KÜLDJ NEKEM JÓ ÉJSZAKÁT

Hull a hó az éjszakában,

hófehér-szép a határ.

Küldj nekem: jó éjszakát.

Küldj nekem: jó éjszakát.


Ott ülök a Hold nyakában,

nagyon hosszú éjen át.

Küldj nekem: jó éjszakát.

Küldj nekem jó éjszakát.


Az éjszakai sötétséget

Nélküled, hogy éljem át?

Küldj nekem: jó éjszakát.

Küldj nekem jó éjszakát.


Csillagokkal hull a könnyem,

egész álló éjen át.

Küldj nekem: jó éjszakát.

Küldj nekem jó éjszakát.


Csöndbe mártom hangodat,

de mégis messze száll.

Küldj nekem: jó éjszakát.

Küldj nekem jó éjszakát.


A hó csak hull és meg nem áll,

csak hull és meg nem áll.

Nem küldtél: jó éjszakát.

Nem küldtél jó éjszakát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

EZEN A NAPON

.

.
.









88




.

.
.