2016. október 7., péntek

Ezért nem jut pasi a csúcson lévő 40-es nőknek


A mai negyvenes nők kiállják az idő próbáját. Jobban néznek ki, mint valaha. Okosak, rátermettek, szorgalmasak, van egzisztenciájuk, humoruk és gyerekük. Csak éppen a férfi hiányzik az életükből.


Talán elfogult vagyok a negyvenes nők irányában, hiszen én magam is az vagyok, de nézzék ezt el nekem. Elvált asszonyként, mint gyermekét egyedül nevelő anyuka, ahová csak nézek, hasonló státuszú nők jönnek velem szembe. Csinosak, értelmesek, szorgalmasan dolgoznak, hogy eltartsák a gyermeküket. Színházba járnak, olvasnak, érdekli őket a nagyvilág, tájékozottak. És eközben teljesen megbékéltek azzal, hogy egyedül fogják leélni az életüket. Ezt dobta a gép, mondogatják. Egy-két ilyen eset hallatán még azt mondanám, hogy kár feladni, biztos akadnak még normális férfiak, előbb-utóbb megtalálják a párjukat, de ha egészen őszinte akarok lenni, azt mondom: megértem őket és egyetértek velük.

forrás


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

EZEN A NAPON

.

.
.









88




.

.
.