2014. július 6., vasárnap

9 tanács a kellemesebb reggelekért

Nem könnyű reggel korán felkelni, igaz? Sajnos azonban ezt egyikünk sem kerülheti el, mert muszáj dolgozni, iskolába menni, vagy a gyerekekről gondoskodni. Ha Ön egy kicsit is hasonlít másokra, akkor többnyire biztos nem örül a korai kelésnek. De ne aggódjon, mi azért vagyunk itt, hogy segítsünk! Az alábbi 9 lépés könnyebbé és sokkal kellemesebbé fogja tenni a reggeleket az Ön és az egész családja számára. Ébresztő!


Első lépés: Aludja jól ki magát

Ha kellemes reggelre vágyik, arról már az előző este gondoskodnia kell. Nagyon fontos, hogy eleget aludjon éjszaka, különben nagy gond lesz a másnap reggeli hangulatával. Feküdjön le este rendes időben, ügyeljen rá, hogy elegendő friss levegő és kellemes hőmérséklet legyen a hálószobában, és ezzel kiválóan megalapozza, hogy másnap reggel jól és frissen ébredjen.

Második lépés: Keljen fel időben

Az egyik leggyakoribb hiba, amit az emberek reggelente elkövetnek, az, hogy az utolsó pillanatban kelnek fel, mert azt hiszik, hogy ezzel javítanak az általános reggeli közérzetükön. Óriási tévedés! Csak akkor lesz elegendő ideje arra, hogy nyugodtan felkészüljön az Ön előtt álló sikeres napra, ha időben felkel. Tisztában vagyunk vele, hogy kezdetben nehéz lesz egy kicsit korábban felkelni, de néhány nap alatt meg fogja szokni.

Harmadik lépés: Igyon egy pohár vizet

A legokosabb dolog, amit tehet, hogy amint kikászálódik az ágyból, megiszik egy pohár hideg vizet. Ezzel nem csak a testét, hanem a szellemét és felébreszti, javítja az anyagcserét, felfrissíti a bőrét, és megadja magának a nap elkezdéséhez szükséges energiamennyiséget. Egyszerű, de nagyon hatásos!

Negyedik lépés: Nyújtson

Nincs annál jobb módja a szervezet beindításának, mint ha jól kinyújtóztatja magát, mielőtt elkezdene felkészülni az Ön előtt álló nap kihívásaira. Egy gyors edzés, meditáció vagy jóga mindenképpen javítani fog a reggeli hangulatán, de ha van rá ideje, futhat is egyet a friss levegőn. Ha a fent említett tevékenységekhez nem igazán fűlik a foga, a reggeli szeretkezés jelentheti a megoldást. Komolyan. A szex megnyugtató, élénkítő hatású, és megvan az a képessége, hogy boldoggá tegye az embert. Próbálja ki! 

Ötödik lépés: Zuhanyozzon

A reggeli nyújtás után – bármilyen formáját választotta is – ideje zuhanyozni egy jót. Egy hosszantartó, jó meleg zuhany a fáradtság vagy álmosság utolsó maradékát is elmossa, Ön pedig frissen nézhet szembe a napi kötelezettségekkel.

Hatodik lépés: Reggelizzen bőségesen

Vannak, akik úgy vélik, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése. És ebben teljesen igazuk is van! Ha aktívan kezdi a napját – ahogy azt az imént javasoltuk – bőséges reggelire lesz szüksége ahhoz, hogy a szervezete megkapja az egész napi tápanyag mennyiséget. Nekünk a gabona és gyümölcs kombinációja tetszik a legjobban – és Önnek?

Hetedik lépés: Rendszerezzen

A következő lépés, amely garantálja, hogy kellemesen fog indulni a reggel, ha végiggondolja mindazokat a feladatokat, amelyek a nap során Önre várnak. Ha gondolatban rendszerezi őket, máris sokkal nyugodtabbnak fogja érezni magát, nem beszélve arról, hogy ezzel az egész napja sokkal sikeresebb is lesz.

Nyolcadik lépés: Töltsön időt a családjával

Semmi sem képes jobban átsegíteni egy nehéz reggelen, mint a családja körében eltöltött néhány perc. Az ő pozitív energiájuk és szeretetük talán megadja Önnek azt a löketet, amelyre ahhoz van szüksége, hogy energikusan kezdhesse a napot. Nem fontos, hogy sokáig tartson a reggeli beszélgetés: már néhány perc is megteszi a hatását, és sokkal kellemesebbé teszi mindannyiuk számára a reggelt.

Kilencedik lépés: Tűzzön ki napi célokat

A reggeli felkeléssel az az egyik legnagyobb probléma, hogy hiányzik az emberből a motiváció. Ezen azonban nagyon könnyű változtatni: nem kell mást tennie, mint néhány egyértelmű célt kitűznie maga elé az adott napra, és ez biztosan elvonja a figyelmét a szokásos reggeli morcosságról. Koncentráljon arra, hogy mit szeretne elérni a nap végére, és máris energikusan ki fog pattanni az ágyból!

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

.

.
.

.

.
.